Recension av nya kopplet

Jag kom på att jag inte har skrivit något om Chanels nya koppel. För cirka två veckor sedan kom ett grönt litet koppel från märket Oops! My Dog.

Jag tycker att det är alldeles lagom storlek, bekvämt att hålla i och längden på linan är perfekt. Dessutom är det väldigt gulligt att det sitter en glass på sidan om det. Det jag reagerade över när jag testade att dra ut linan lite första gången var att det var väldigt trögt. Jag tänkte då att min lilla tjej kommer nog ha lite problem att dra ut det här, men man måste ju testa i alla fall tyckte jag. Som tur är så är min lilla 2 kg:s pälsboll en ganska stark tjej, så det gick bra ändå. Efter att linan dragits ut bara några få gånger så gick det avsevärt mycket lättare, så nu är det inga problem.

Både jag och Chanel gillar kopplet och jag funderar på att skaffa ett till i en annan färg. Längden på kopplet gillar jag skarpt. Det är 5 meters lina och det är perfekt om man är på en äng eller liknande så kan Chanel skutta och busa bäst hon vill utan att jag måste springa som en galning efter henne. Vi älskar rullkoppel :)

Kopplet beställde vi från Posh Pooches som även har andra färger och modeller.
Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Hej!

Hamnade här och tänkte samtidigt tipsa om en tävling som jag har i min blogg. Ett hemligt paket är vinsten.



http://www.sjubarnsmamma.com/2010/10/vinn-hemligt-paket.html



Var gärna med. Ha en fin dag!

2010-10-29 @ 09:28:58
URL: http://www.sjubarnsmamma.com
Postat av: Susanne och Chanel svarar

Ska titta in och kanske vara med. Tack för kommentaren och ha en fin dag du med :)

2010-10-30 @ 18:17:42
URL: http://chihuahuanchanel.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Husdjur Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0