Tummen upp för Ebay

Ikväll har jag ägnat några timmar vid min lilla dator. Mest hund-prylar är det jag har tittat på. Ebay kan jag spendera precis hur mycket tid som helst på. Nästan allt som en hund kan behöva finns där och dessutom i femtioelva olika varianter så innan jag har hittat det som jag gillar mest så har det gått en lång stund.

Jag har klickat hem två saker ikväll. Ett tikskydd (jag kallar det för löparbrallor, men jag har upptäckt att när jag säger det så tror folk att jag har speciella byxor på hunden när hon ska springa) och så har jag hittat ett litet hundben som blinkar. Det ska jag sätta på hennes sele så jag ser henne i mörkret.

Chanel bara sover och sover. Inte alls likt henne. Det verkar vara ganska jobbigt för henne att löpa. Jag har läst att en hund kan bli lite deppig när den löper och jag misstänker att hon är det.
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Husdjur Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0