Snart blir hon en stor tjej

Tiden går så otroligt fort. Jag tycker att det var alldeles nyligen som jag hämtade hem henne och hon var en liten skrutt. Det 25:e november blir Chanel ett helt år. Det ska självklart firas.

Jag vill ha ett kalas, men husse tycker att det är lite överdrivet. Ett litet minikalas kanske det blir istället. Presenter, partyhattar och tårta ska det bli :)

Gällande presenter så har jag bara en klar och det är en tröja från Pinkaholic, men mer måste hon ju få. Nu har jag kammat några webshopar för att hitta något fint till hennes stora dag. Snart är det dags att beställa då det kommer i tid och så ska jag hinna slå in det också. Chanel älskar paketsnören :)

Hundbensformade julstrumpan hittade jag på eBay. Man kan få den med hundens namn på. Chanel behöver ju en egen julstrumpa såklart.

Jag har länge tyckt att det här vita halsbandet från Pet London är så fint. Det är extra kul att det finns en ring för att hänga charms i.

Alla charms hittade jag hos Doggie, Le Chien och Petster.

Grisen är en vändbar leksak. På ena sidan är det en gris och på den andra en hund. Finurligt tycker jag.

Pet Blinker är Chanel i stort behov av. Hon är lite väl osynlig i mörkret ibland.

Hundbädden har jag suktat efter länge. Chanel skulle nog uppskatta den mycket.

En grön sele skulle hon vara fin i.

Leksaksmunken har ett prasslande ljud och är gjord av plysch.
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Husdjur Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0