En dag på stan

Idag har jag och Chanel varit på shoppingtur. Först var vi på Djurmagazinet. Chanel blev fotad och det blev en jättesöt bild. Den skulle jag få hämta först den 9:e. Vi köpte även ett grisöra och Chanel blir så glad när hon får ett sånt.

Vi var i lite affärer också. Jag köpte tyg så att jag kan göra en svart klänning till Chanel som hon kan ha på min farmors begravning. Efter mycket letande så kan jag inte hitta en enda klänning som är svart och inte för mycket "party"-klänning. Det ska inte vara någon lång silkes sak med paljetter. En ganska enkel klänning blir det och jag letade lite inspiration.

Dom här tre modellerna på klänningar gillar jag. Dubbla volanger vore fint och dom söta blommorna på sista klänningen var väldigt gulligt. Annars så gör alltid en rosett att en klänning blir lite sötare.
Kommentarer
Postat av: mmautildah

fin blogg & du får ha en fortsatt trevlig söndagskväll :)

2010-09-05 @ 20:01:24
URL: http://nattstad.se/mmautildah
Postat av: Susanne och Chanel svarar

Tack detsamma Matilda! :)

2010-09-05 @ 22:55:03
URL: http://chihuahuanchanel.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Husdjur Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0