En liten dagstur till Umeå

Nu har jag varit dålig på att blogga, men jag har haft fullt upp. I går försvann hela dagen när jag åkte och hälsade på husse. Jag körde i nästan 8 timmar och nu är jag hemskt trött på bilkörning. Chanel fick vara med sin "mormor" och fyra Shih Tzu istället. Det hade visst gått hur bra som helst.

Idag har jag, Chanel, "mormor och morfar" samt 4 Shih Tzu åkt till Umeå för att hälsa på min mormor. Alltså Chanels "gammelmormor". Chanel har inga problem med att åka bil och hon gillar att få nosa på nya platser, så hon uppskattade nog våran lilla resa.

Självklart följde hennes väska från Pet Flys med. Hon trivs riktigt bra där inne. Om hon inte sover så ligger hon gärna och tuggar på en pipleksak :)
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Husdjur Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0