En mysig fredag

I dag har jag och Chanel mest bara legat i soffan och myst. Jag tycker jättemycket om att ha henne bredvid mig när jag sover för hon brukar lägga sig jättenära och så vill hon gärna bli kliad på magen. I går badade jag henne så nu är hon dessutom extra mjuk och doftar jättegott :)

Som vanligt tittade jag igenom några hundshopar för att se om dom hade några roliga nyheter. Det som står på dagens vill-ha-lista till Chanel är en virkad väst i vackra färger. Västen hittas hos Posh Puppy Boutique.

Den kan tyckas vara ganska somrig, men jag har inte gett upp hoppet ännu om att få se solen fler gånger i år, även om det är lite tråkigt att träden har tappat sina löv och blommorna har frusit ihjäl.

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Husdjur Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0