Halloween

I många hundshoppar kan man nu hitta en särskild kategori med bara Halloweenkostymer för hundar. Det finns så otroligt mycket sött. Nu ska ju inte jag och Chanel på något Halloweenparty i år vad jag vet, men annars hade jag nog inhandlat en söt liten kostym till henne. Husse tycker att Chanel borde klä ut sig till djävul i så fall, men jag hittade den på bilden nedan. Är det en joker som dom kallas? Minns inte riktigt, men söt kostym är det i alla fall.


Bilden hittade jag hos Posh Puppy Boutique, men det verkar bara vara reklam för att det är dags att köpa kostym till sin fyrbente vän. Den finns inte alls i sortimentet och det är lite synd för den var ju så söt :)
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Husdjur Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0