Minimal Chic

Nu har det kommit ännu en ny höstkollektion från Louis Dog. Den här faller mig i smaken. Jag skulle vilja ha allt.



Rosetter är något jag gillar och det fanns det en del av. Min absoluta favorit är Mini Tee n Pants. Chanel skulle ju vara jättefin i det på sig och det stod i beskrivningen att den skulle hålla hunden varm. Det kanske inte gäller när det är -30 grader i vårt kalla Sverige, men en lite kylig sensommarkväll värmer den nog så det räcker.

Här kommer en lite mera grundlig bild av den outfiten.

Kommentarer
Postat av: Cruellas sida

Det är lika roligt att kika på dina tips om kläder och grejer varje gång. Faran är bara att man blir sugen på allt! ;D

2010-09-02 @ 22:25:13
URL: http://crllaue.blogspot.com
Postat av: Posh Pooches

Förhoppningsvis finns alla snart att beställa hos oss! Vi har en önskelista lång som en arm skratt

2010-09-02 @ 22:49:33
URL: http://poshpooches.blogg.se/
Postat av: Susanne och Chanel svarar

Cruellas sida: Ja jag känner samma sak. Önskelistan till Chanel blir bara längre och längre för varje dag när jag sitter och tittar på söta vovve-saker. Trevligt att du gillar att titta in här :)



Posh Pooches: Det är klart att önskelistan blir lång när det finns så otroligt mycket sött till vovvar :) Ser fram emot att få se dom här nya plaggen i shopen :)

2010-09-04 @ 10:50:33
URL: http://chihuahuanchanel.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Husdjur Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0