Monopol för hundälskare

Jag tycker inte att sällskapsspel är så kul, men kanske beror det på att jag inte vinner särskilt ofta. Om något skulle kunna få mig att ändra åsikt om sällskapsspel så är det definitivt söta Chihuahuaor :)

Late for the Sky har lanserat Monopol med 13 olika raser. Min favorit är såklart den med Chihuahuaor på, men man kan även välja till exempel Pudlar, Mopsar eller Taxar. Jag skulle gärna beställa ett Chihuahua-opoly, men dom verkar inte leverera till Sverige. Det kan man ju oftast lösa ändå. Min mamma skulle nog bli glad om hon fick ett Shih tzu-opoly.

Varför spela med ett traditionellt Monopol, när man kan välja ett sådant här fint!?

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Husdjur Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0