Promenad i regnet

Idag har det var en lugn dag för mig och lilltjejen. Det är bara mulet och regnigt ute. Vi hoppades på det bästa och gick ut när det var uppehåll, men det tog bara 5 minuter innan det började regna ordentligt. Som tur var gav det efter ganska fort. Jag och Chanel kämpade på i alla fall. Vi var ute i nästan 45 minuter.

Under den här promenaden testade vi nya selen från Puppia. Chanel har en likadan sedan innan, men den nya var minsann lila istället för svart och tråkig. Jag tycker att hon passar bra i lila. Tyvärr blev det inte så bra bilder i regnet. Chanel är inte så villig att ställa upp på bild när det regnar. Hon avskyr nämligen regn.

Kommentarer
Postat av: Josefin Kjellsson

Hej hej!

Jag ramlade in på din blogg, och tyckte alla dina bild kollage var jätte fina. Tänkte bara höra vilket program du använder för dem? Alla rosetter, ramar osv osv! :)

Mvh josefin Kjellsson

2010-09-16 @ 05:23:33
URL: http://josefinwilma.blogspot.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Husdjur Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0