Romantic Chic

Nu har det kommit fina nyheter från Louis Dog väldigt ofta på sistone tycker jag. Senaste tillskottet är en kollektion som heter Romantic Chic. Det här är helt min stil. Rosetter och får hittar man på nästan allt.

Min favorit är den vändbara jackan som heter Romantic Snow Coat. Den ser ut att kunna hålla Chanel varm i vinter. Den är så söt också.

Med lite tur så kanske Posh Pooches kommer att ta in dom här underbara plaggen, så min tjej kanske kan få värma sig i en sådan jacka i vinter. Om inte det går så vet jag faktiskt inte hur man får tag på Louis Dog i Sverige.

Kommentarer
Postat av: Posh Pooches [TÄVLA]

Oroa dej inte, det kommer :D

Fick priserna idag så under kvällen ska jag lägga upp den nya! Det har vart kaos här med Pinkaholic och Puppy Angel leverans på två dagar. Men du har rätt LD kollektionen är UNDERBAR!

2010-09-14 @ 18:11:53
URL: http://poshpooches.blogg.se/
Postat av: Jonna & Puff

Hejs,



Åka båt med hund är som sagt inga konstigheter som alls. (fast det beror nog lite på hunden så klart). Sandlådorna är lite blää som sagt, men tur nog så behövs dem inte använda så många gånger under resan.



Vart ska ni åka nyfiken? Blir det första utomlandsresan med lillan?

2010-09-14 @ 18:24:17
URL: http://jonnax.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Husdjur Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0