Ny tröja

I dag har Chanel fått paket, men jag stod för öppnandet. Om det är något som gör mig glad så är det paket.

Denna gång var det en beställning från Posh Pooches i paketet. En rosa liten tröja från Puchi Petwear låg i paketet bland annat. Chanel provade den och hon tycker om den. Jag tycker däremot att den var lite stor, men hon växer kanske till sig, annars kan man ju alltid sy in den lite :)



Jag tycker att den var jättesöt och Chanel passar bra i rosa. På bröstet står det Puchi i vitt, men det lyckades vi inte få med på bild. Chanel var så busig idag och trots godis så var det svårt att få henne att vara stilla.

Här syns den lite bättre:

Kommentarer
Postat av: Posh Pooches [TÄVLA]

Sicken liten sötnos!



Idag kom dina saker från Pinkaholic, håll i dej säger jag bara! Helt underbara :D Spana in bloggen...

2010-09-13 @ 16:45:23
URL: http://poshpooches.blogg.se/
Postat av: Fanny och Melker

tuffing!

2010-09-13 @ 17:19:38
URL: http://melkerpug.blogspot.com
Postat av: Emma :)

gullig :D

2010-09-13 @ 17:34:13
Postat av: Susanne och Chanel svarar

Posh Pooches: Ja jag tycker att hon blev söt i sin nya tröja. Tack för ännu ett paket med saker som var över förväntningarna :)

Har tittat in i bloggen och vi tok-längtar efter paket från dig nu!



Fanny och Melker: Ja visst är hon ;)



Emma: Tack, tycker att hon passade bra i sin nya tröja.

2010-09-13 @ 23:14:53
URL: http://chihuahuanchanel.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Husdjur Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0