Natt-bloggning

Fortfarande denna fredagskväll så är det mys i soffan framför tv:n som gäller för mig och Chanel. Jag är fruktansvärt uttråkad. När jag pratade med husse tidigare idag så började vi planera allt som vi ska göra om en månad. Jag saknar våra äventyr och påhitt.

Annars så har jag suttit och letat efter nya scrapkit. Till nästan alla bilderna här i bloggen har jag laddat ner ett scrapkit och sedan pysslat ihop ramar med andra söta saker i Photoshop innan det publiceras i bloggen. Idag hittade jag ett scrapkit med hösttema. Dom här kiten är nog egentligen tänkt till andra saker, men jag hittade mitt egna lilla användningsområde.

Här kommer ett litet smakprov på vad mit nya kit innehöll. Ni kommer nog att få se mer av det framöver.


Jag har nog skrivit förut om att min lilla tjej har för stor tunga. Direkt hon ska lägga sig så "spottar" hon ut den så den hänger ett par centimeter utanför. Jag tycker att hon är söt när hon gör så, men det gör ju också tyvärr att hon aldrig skulle komma någon vart på en utställning. Innan jag skaffade henne hade jag en fundering på att börja ställa ut henne, men det känns ganska lönlöst nu även om hon är finast i världen enligt mig.

Min sovande lilla ängel och jag ska nog börja dra oss mot sängen istället. God natt allihopa!
Kommentarer
Postat av: Cruellas sida

Hon är fantastiskt söt och vacker.

2010-09-18 @ 22:41:54
URL: http://crllaue.blogspot.com
Postat av: Indra

Underbart söt bild! :-) Det är ganska många vavvor som har den där charmiga lilla tungan utanför vid vissa tillfällen, och för min del har det bara blivit en söt egenhet. Synd att det ska sätta stopp för utställningar om du ville prova. :-(



Hur som helst, jättesött scrapset till fotot. :-D Så så roligt att fler gör såna också. Jag brukar också leta upp set eller enstaka saker som jag själv sätter ihop i PSP eller PS, absolut bland det roligaste jag vet! :-D

Lycka till med scrappandet. Nu ska jag försöka sova en stund. :-)

Kramiz//Indra & Loxy

2010-09-20 @ 01:59:08
URL: http://cherlindrea.se
Postat av: Susanne och Chanel svarar

Cruella: Tack så mycket :)



Indra: Jasså så det är inte så ovanligt att Chihuahuaor har en tunga som sticker ut ibland? Det är ju jättesött tycker jag i alla fall :)

Scrappandet är ju jättekul. Jag blir alltid så glad när jag hittar någon ny sak som jag kan dekorera bilder med.

Ha det fint!

Kram /Susanne och Chanel

2010-09-23 @ 23:47:15
URL: http://chihuahuanchanel.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Husdjur Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0