Fredag

Idag blev jag väckt redan klockan åtta av lilla Chanel. Lite väl tidigt tyckte jag, men hon var kissnödig så det var bara att kliva upp. Lilltjejen har fått bada idag. Det är inte så uppskattat från hennes sida, men hon gillar när vi myser i soffan efteråt. Jag brukar bädda in henne i en pläd och hålla i henne. Hon brukar sova en timme eller så tills hon är torr och redo att busa igen.

Imorgon ska jag och Chanel till Djurmagazinet och fotas. Någon fotograf ska vara där hela helgen och fota djur, så det vore kul att gå dit. Det är såklart bara Chanel som kommer hamna på bild. I övrigt skulle det vara andra husdjursrelaterade saker som händer där i helgen. Om vi har tur så hittar vi något kul att köpa till Chanel också. Man kan aldrig få för mycket saker :)

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Husdjur Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0