Oops! My dog

Ganska nyligen så skrev jag om nya rullkoppel som jag hittade hos Posh Pooches. Nu har jag läst på lite mer och vad jag förstår så kommer inte alls kopplet från Pet London som jag skrev (även om det finns i Pet Londons webbshop).

Märket heter Oops! My dog. Det är ett nytt märke för i år och det skapades av designern Stephanie Sohn. Hon räddade sin första hemlösa hund för 10 år sedan och började hennes förälskelse för hundar. I samma stund kom även inspirationen till produkterna. Hon har under dessa 10 år adopterat flera hundar och dom får nu agera produkttestare :)


Jag har beställt ett koppel med en glass i grönt åt Chanel.

Förutom dom modellerna som Posh Pooches har, så finns även dom här:

Dom flesta av Oops! My Dog's rullkoppel finns i rosa, blått, gult och grönt.

Under september månad ska Oops! My dog lansera hundkläder. Det ska bli kul att se. Eftersom dessa rullkoppel är så söta, så har jag väldigt stora förhoppningar gällande kläderna.
Kommentarer
Postat av: Posh Pooches

Hoppas vi kommer få in mer av deras snygga kollektioner! Blir ett grönt glasskoppel för oss med :D

2010-09-06 @ 10:52:47
URL: http://www.poshpooches.blogg.se TÄVLA



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Husdjur Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0