Vi är med och tävlar!

Posh Pooches har nu en tävling där man kan vinna ett presentkort på 100 kr. Vi vill självklart vara med och tävla. För att delta ska du surfa in i Posh Pooches shop och välja ut din favoritprodukt, sedan skriva en kommentar i Posh Pooches blogg. Tävligen pågår till den 17 september.

Vi väljer en Fundle. Det skulle vara en perfekt väska för Chanel att vara i när vi shoppar tillsammans, så den sitter högst upp på önskelistan nu. En rosa vill vi såklart ha :)

Läs allt du behöver veta om tävlingen här.
Kommentarer
Postat av: Indra

Välkommen i min lilla grupp. skratt Jag har längtat efter en Fundle hur länge som helst, men min sambo har tyckt att jag klarar mig med alla bärväskor jag redan har. Hehe! Men nu ska jag bara ha en till hösten! :-D Dom är ju tokbra enligt alla som har en. Och fina också tycker jag. :-)



Hoppas allt är bra med er.

Kram//Indra & Loxy

2010-09-07 @ 13:33:39
URL: http://cherlindrea.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Husdjur Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0