Alla hjärtans dag

Nu ligger vi på ett hotellrum i Stockholm och myser. Chanel var en exemplarisk kryssningshund. Hon hade inga problem med att åka båt. Tyvärr är det inte så lätt att rasta en hund på en båt, men hon lyckades göra sin behov trots att det blåste.

Som jag skrivit tidigare så tog vi bilen ner till Helsingfors och sedan båten över till Stockholm. Vi råkade glömma att ta med en vattenflaska till Chanel så husse köpte "Paris Hilton"-vatten.

Paris Hiltons Chihuahuaor dricker bara Evian, så nu fick Chanel testa en liten del av livet som Chihuahua till Paris Hilton ;) Skämt åsido, men jag tycker att det är lite kul att hennes hundar bara får Evian.

På Alla hjärtans dag hade Chanel på sig en ny klänning som matte klickat hem från eBay. Den säljs vanligvis på Walmart.

Idag har jag så fruktansvärt dåligt samvete. Jag har knappt kännt så här någonsin. Först råkade jag glömma att ta med leksaker till Chanel, så husse gick och köpte en "Silja-säl" till henne som hon blev så glad för. Den var lagom stor och perfekt att bära. Nu när vi klev av båten så lyckades jag glömma sälen i hytten. Jag skäms så mycket så det är så hemskt. Stackars Chanel som förlorade sin fina säl.
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Husdjur Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0