Bloggtorka

De två senaste dagarna har bloggmotivationen varit som bortblåst. Vi har varit alldeles mörbultade alla tre efter skoterkörningen. Jag har haft ont i muskler jag hade glömt att jag hade och Chanel har bara sovit. Det var nog jobbigt att vara ute en hel dag och springa.

Idag var vi uppe med tuppen. Jag var på rekryteringsseminarium och kände mig gammal som gatan med mina nästan 27 år på nacken. De andra hade nyss tagit studenten från gymnasiet. Får väl se det som positivt då jag har erfarenhet och vet vad jag ger mig in på, men faktum kvarstår; jag känner mig hemskt, hemskt gammal idag.


Dagens "vill ha" är utan tvekan den här söta cardiganen från Louis Dog. Så sött. Jag vet inte varför jag drar ut på det, men någon gång så bara måste jag skaffa några söta plagg till Chanel från Louis Dog.

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Husdjur Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0