Den perfekta step-in selen

Jag har länge suktat efter en step-in sele till Chanel och Puppy Angels variant med vingar är den jag har gillat mest.

Jag tycker att den är jättegullig och perfekt att ha ovanpå kläder. Den finns i rosa, blått, beige, brunt och svart. Vi funderar på en beige eller svart eftersom Chanel redan har ganska mycket rosa.

Igår bloggade jag om Paris Erotica och när jag kollade igenom sortimentet på hemsidan hittade jag den här skönheten; blingad sele som dessutom har avtagbart koppel. Tyvärr så är det ingen i Sverige (vad jag vet) som säljer Paris Erotica och att beställa den från USA skulle bli ganska dyrt. Selen kostar 25 dollar, frakten 40 dollar och sedan ska man betala tull och skatt på ca 30%.


Vi får nog satsa på en sele från Puppy Angel ändå, även om PE-selen nog kommer finnas med i mina vovve-pryls-drömmar på nätterna. Av någon knäpp anledning drömmer jag ganska ofta om hundkläder när jag sover :)
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Husdjur Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0