Polkadot

Jag tycker väldigt mycket om prickar så den här hoodien tycker jag var otroligt söt. Den kommer från Paris Erotica som tyvärr inte går att hitta i Sverige och priserna brukar vara lite högre. Just nu blir jag glad av allt som är sött och har ljusa färger. Vi längtar efter våren, både jag och Chanel.


Paris Erotica var från början en japansk designer av kvinnokläder, men de utökade sitt sortiment med underbara kvalitetskläder och accessoarer för små till mellanstora hundar. Då det blev en stor succé valde de att expandera till andra länder. Paris Erotica satsar på att skapa trendiga högkvalitetskläder med en perfekt passform för den fyrbente.
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Husdjur Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0