FabuLeash

Vi har ägnat de senaste två dagarna åt att åka hem och ta igen oss. Man blir verkligen slut av att åka bil en hel dag. Nu är vi tillbaka i kylan och stackars Chanel fryser så hemskt om tassarna när vi är ute. Förhoppningsvis blir det mildare ute snart.

Under våran lilla resa så har jag inte hunnit kolla in nyheterna i webbshoparna, men idag hade jag tid och tittade in hos DoggieCoutureShop som har tagit in flera modeller av FabuLeash koppel. Tidigare har jag bara sett de få varianter som finns hos My Little Closet, men nu när jag såg hur många olika man kan välja mellan blev jag förälskad direkt. Vi vill ha ett FabuLeash!

Bangle har ett armband som matte ska ha på sig som kopplet är fäst i. Det är riktigt fint, men jag tror att vi skulle vilja ha ett vanligt handtag på vårat koppel. Bangle finns i tre färgställningar.

5th avenue med kedjan kring handtaget gillar jag skarpt. Tyvärr hittade vi inte riktigt en färg som kändes "rätt".

Fab har pärlor av akryl i olika storlekar och ett tåligt tyghandtag. Det här gillar vi för det finns i massor av färger. Lila tycker jag är fint!
'

Boutique har ett handtag av skinn med kristaller och finns i 12 underbara färger.


Problemet med FabuLeash är att de inte har några vackra selar som man kan ha till, så nu startar jakten på en fin sele som man kan ha till FabuLeash. Vi behöver ett FabuLeash i vår. Där med basta!!
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Husdjur Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0