Dosha Dog

Ännu en gång är det 10% rabatt på Dosha Dog när man beställer genom Posh Pooches. Jag tycker att halsbanden är underbara. Tyvärr är ju Chanel en hund som bara använder sele just för att jag är så rädd att hon ska skada nacken.

Dosha Dog har inte mycket till utbud när det kommer till selar. Det finns en sele som tillhör kollektionen Beading.

Den finns i 5 olika varianter och jag gillar den röda med ametister mest, men den ger mig inte allt för mycket ha-begär.

Om någon av dessa tre halsband även gjordes som sele så hade jag beställt en direkt. Jag tycker att det är jättesvårt att hitta fina selar. Det jag söker är en sele i skinn med någon dekoration på.


Nu är det snart dags för oss att titta på Melodifestivalen :)
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Husdjur Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0