Pet Flys

Så sent som igår tänkte jag på att jag borde maila Posh Pooches för att göra en beställning snart från Pet Flys. Jag är en sådan person som gärna vill vara ute i god tid när jag behöver något och det tar ju några veckor att få sin beställning. Nu såg jag i PP-bloggen att det ska göras en beställning den 11:e så jag ska nog vara med på den :)

I år är ju påsken ganska sent (i slutet på april om jag inte minns fel) och Chanel ska såklart vara påskfin.

Den här klänningen tycker jag är otroligt söt och har dessutom bubbelgumsdoft. Vi har en klänning från Pet Flys innan och den sitter perfekt. Passformen är väldigt viktig tycker jag.



Jag tycker även att den här är väldigt fin med nitar och kristaller på. Tyvärr har den inte så våriga färger, men allt kan man inte få.


Den här väskan är något som jag har seriös ångest över. Jag är besviken och irriterad på att jag inte skaffade en sådan medan den fanns i rosa. Väskan är väldigt fin, men jag hade så gärna velat ha en rosa så det är obeskrivligt. Den hade dessutom giraffmönster på insidan och jag älskar giraffer!


Tröjan finns i tre olika färger med olika djur på och dessutom en matchande leksak. Vi gillar den med räven. Den skulle nog vara värmande i vår.


Chanel tycker om att sova på det som är riktigt mjukt och gärna fluffigt. Dom här två tror jag hon skulle gilla.


Maila Posh Pooches för prisuppgifter, frågor och beställningar.
Jag och Chanel ska surfa runt en extra gång på Pet Flys hemsida innan vi bestämmer oss.
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Husdjur Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0