Beverly Hills Chihuahua

Jag har alldeles nyss sett filmen Beverly Hills Chihuahua. Den handlar om en bortskämd Chihuahua vid namn Chloe som lever lyxliv i Beverly Hills med sin matte Vivian. Medan Vivian åker bort så tar den oansvariga systerdottern Rachel hand om Chloe som råkar komma bort under en resa till Mexico. I filmen får man följa Rachels letande efter Chihuahuan.

Det är en underbar film och jag bara älskar alla söta hundkläder, hundkalaset och när Chloe har sina vänner på besök då de sitter i egna solstolar vid poolen. Man blir absolut på shoppinghumör när man ser filmen. Chloe har söta klänningar med matchande hattar och skor. Många ombyten är det dessutom :)

Allt som Chloe bär matchar perfekt.

Gullig outfit på Chloe och hon har på sig diamanthalsbandet som hänger med genom hela filmen.

Hundkompisarna är på besök hos Chloe.

Chloe och Rachel är på väg till Mexico.

Chloe på shoppingtur.

Nu har det dessutom kommit en andra film; Beverly Hills Chihuahua 2. Den vill jag också se, för den här filmen rekommenderar jag verkligen till dom som gillar söta filmer med massor av hundar.
Kommentarer
Postat av: Emma

jag ska köpa den filmen! :D

2011-01-26 @ 21:33:22



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Husdjur Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0