Cartoonize My Pet

Jag råkade hitta Cartoonize My Pet av en slump när jag googlade efter söta Chihuahua-bilder. CMP tecknar djur i alla färgkombinationer man kan tänka sig (om färgen man söker inte finns så hjälper vänliga Fran gärna till med att göra en i den önskade färgen). Djuren kan man sedan beställa på till exempel en mugg, brevpapper, skor eller nyckelringar. Jag tycker att dom är helt fantastiskt söta. Min lilla Chanel fanns som tur var redan med bland alla Chihuahuaor.

Här är ett urval av Chihuahua-prylar, men alla raser finns. Även en del blandraser. På nedre raden i bilden så ser ni en liten fawn-chi, som är som min lilla bebis :) Jag skulle vilja ha allt med en liten Chanel-look-a-like. CMP skickar även till Sverige och det får dom tassen upp för!

Om ni undrar över Chihuahuan som jag har lite överallt i bloggen nu, så fick jag lov av Fran att använda den i min blogg och det tackar jag så hemskt mycket för. Har letat länge nu efter någon som kan teckna en Chi åt mig, men nu hittade jag en som jag kunde låna istället.
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Husdjur Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0