Dagens outfit

Idag blev det superkallt igen, så det blir korta snabba promenader för oss. Chanel vill inte alls vara ute. Istället blir det aktivering inomhus sådana här kalla dagar. Bus och träning. Jag har insett att min lilla Chi kan vara riktigt envis. Om man ska lära henne något nytt så måste man ha något som är supergott, helst kött av något slag. Om man bara har någon tråkig hundgodis så vill hon då verkligen inte testa att göra något hon inte kan sedan tidigare. Nåja, hon är så mysig min lilla tjej. Jag gillar hennes envishet :)

Dagens outfit består av en av fleece-tröjan Amore från Puppia. Matte tycker att hon passar jättebra i lila :)

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Husdjur Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0