En morgonpigg Chihuahua

Chanel brukar vara duktig på att sova länge, men idag ville hon inte alls. 06.30 var det dags att vakna tyckte hon. Jag kämpade med att försöka få henne att sova till närmare halv åtta, men det gick inte alls, så det var bara att kliva upp och ge sig ut i kylan med henne.

Nyligen ringde jag och pratade med min förhoppningsvis framtida chef. Om jag har tur så kan det lösa sig med lägenhet i Stockholm, annars blir jag hemskt besviken.

Idag så ska jag bada lilla Chanel. Det är inte det bästa hon vet kanske för hon fryser så mycket efteråt, men hon blir alldeles fluffig och doftar så gott.

Dagens vill ha är därför den här mjuka badrocken som skulle värma Chanel lite efter badet.

Badrocken hittas hos FamousChihuahua.
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Husdjur Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0