Flytta till huvudstaden!?

Idag är jag jätteglad. Jag har blivit erbjuden ett jobb i Stockholm som jag verkligen vill ha. Det skulle vara så underbart med ett fast jobb som dessutom är heltid. Att dessutom kunna lämna Piteå och ta sig mer söderut vore riktigt trevligt. Jag trivdes ju bra när jag bodde i Uppsala, så att bo i Stockholm vore nog fint det med.

Jag undrar vad Chanel skulle tycka om att bo i Stockholm. Vi var där i våras och då var det godkänt tror jag. Hon gillade att skutta på Djurgården och hälsa på andra hundar :) Lite fler Chihuahuaor kan hon ju få träffa där också.

Nu finns ju bara det jättestora problemet - BOSTAD!! Jag behöver en lägenhet för att kunna ta jobbet. Hoppas, hoppas, hoppas att det löser sig.

Så här skulle vi se ut på Sergels torg ;)

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Husdjur Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0