Flyttoutfit

Igår och idag har vi pysslat med att ta hit alla saker till nya lägenheten och packa upp allt. Det är kaos här nu, men det går hela tiden åt rätt håll som tur är. Nu längtar jag efter lite ordning.

Chanel uppskattar det hela i alla fall. Hon får återse leksaker och ben som hon inte har haft på några veckor nu. Här kan Chanel tyvärr inte få någon egen garderob, men jag har nog lyckats få plats med allt ganska bra.

Jag tog en liten outfit bild igår när hon använde sin tröja från Pinkaholic för första gången. Hon skulle ha fått den i födelsedagspresent, men den har legat hos mina föräldrar i flera månader. Jag är supernöjd med den. Som med det mesta så är den finare i verkligheten.

Husses iPhone får inte godkänt av mig, för den här bilden blev inte alls bra som han tog :(
Tröjan tillhör en kollektion som heter Apple Delight och kan även köpas i rosa, men vi valde en benvit eftersom jag tycker att hon har så mycket rosa redan. Den är beställd från Posh Pooches.
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Husdjur Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0