Här förvaras Chanels saker

Chanels garderob hade såklart hög prioritet när det gäller att få ordning. Min bebis är viktigast ;)

Här kommer ett par bilder. Tyvärr har vi inte så mycket garderober här i lägenheten, så jag har fått klämma ihop hennes saker på den plats som finns. Jag insåg att jag verkligen måste skaffa nya galgar till henne. Nu använder jag bara dom som följer med kläderna när man köper dom och dessa kartonggalgar är inte så bra.


Dom plaggen som har galgar. Det är en liten blandning av plagg från Pinkaholic, Puppy Angel, Puppia, Pet Flys och Wooflink.


På två hyllor lyckades jag få plats med plaggen som saknar galge, halsband, selar, schampo, saxar, handdukar, viktiga papper och massvis med annat.

Någon gång vill jag köpa en garderob till Chanel som är bara hennes. Som synes så är det här en gammal racklig garderob med läskiga brunblommiga papper på hyllplanen.
Kommentarer
Postat av: Maja & Leffe

Ordning och reda pengar på fredag!

2011-01-12 @ 15:26:12
URL: http://sweetolga.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Husdjur Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0