Små kalla tassar

Under helgen har det varit riktigt vidrigt kallt här. -33 grader som värst och Chanel är inte riktigt så villig att vara ute då, så det blir snabba, korta svängar ute. Hon hinner precis göra sina behov och sedan ska man helst springa in med henne. Jag tycker så synd om henne, därför har jag mer eller mindre bestämt mig för att nu måste jag skaffa något till hennes tassar. Chanel tycker ju om att vara ute egentligen, men hon gillar inte att frysa om tassarna.


Rosa camoboots - 275 kr, Le Chien
Rosa boots med reflex - 255 kr, Le Chien
Leoparmönstrade comfort boots - 299 kr, Petster
Gröna Pawz rubber boots - 14.95 usd, Funny Fur
Vita och röda skor, Fou Fou dog - 50 usd, Funny Fur

Det lutar åt dom gröna små gummiskorna eftersom jag tror dom är lättast att gå i, men jag tror att dom andra modellerna är varmare. Det är svårt när man inte kan prata med Chanel och fråga om dom är bekväma eller inte ;)
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Husdjur Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0