Städ-tajm

Idag var det städning som stod på dagordningen. Det är inget som Chanel uppskattar så mycket, för hon tycker att dammsugaren låter för mycket. Efter att vi flyttade insåg jag att Chanel har hemskt mycket leksaker och jag har ingen låda eller korg till dom, så leksakerna ligger överallt på golvet. Innan städning så måste dom bort och fick hamna i en flyttkartong som inte blivit kastad ännu. Då blev Chanel olycklig, så hon skulle bestämt ner i kartongen och vara med sina älskade leksaker.

En liten hemlighet är att jag råkade dammsuga upp en av hennes små bollar, men efter att jag plockade isär dammsugaren och letade bland dammet i dammsugarpåsen så kom den fram. Hon tycker hemskt mycket om den bollen så jag hade inte hjärta att låta den vara kvar i dammsugaren.
Kommentarer
Postat av: Zanna- Med Chihuahuan Alba

Vad gullig hon är ! Har oxå samma problem som jag kom på igår när jag damsugade (!) Måste köpa någon fin korg eller nogot till allla leksaker :) Gulligt hon vill umgås med toysen medans du städade ;) Gosit !

2011-01-20 @ 10:41:40
URL: http://zannasalba.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Husdjur Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0