The Macbeth Collection

Jag är på ständig jakt efter söta plagg och tillbehör till den fyrbente, men för tillfället spanar jag lite extra efter något som kan tänkas fungera som leksaksförvaring till Chanel. Av en tillfällighet så hamnade jag på Saks. Jag brukar inte titta in där annars eftersom att jag vet att deras djurtillbehörsavdelning har ett väldigt litet och tråkigt utbud. Idag hittade jag The Macbeth Collection. Saks hade bara tre olika varianter och mönster, men om man letar sig fram till The Macbeth Collections egen sida så kan man knåpa ihop sin egen hink/förvaring precis som man vill ha den genom att välja mönster, ikon och text. Vi gillar starkt det här och att skaffa sig något från Macbeth att förvara leksakerna i vore inte dumt.

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Husdjur Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0