Tjugonde kollektionen från Puppy Angel

Även Puppy Angel har släppt sin nya kollektion. Det här är deras 20:nde kollektion och dessutom 10 års jubileum, så det är partystämning i hela katalogen. Puppy Angel har tre teman i vårens kollektion; Rock'n'roll, Barbie och Marine. Att man kan hitta många andra färger än rosa är såklart ett plus, men tyvärr blev jag hemskt besviken. Inget i katalogen väckte något direkt ha-begär. Jag vet inte vad det är, för jag brukar gilla PA, men kanske beror det på att jag aldrig har gillat klänningar med tyll eller så är vi inte så rockiga.

Katalogen kan ses här.


Vi vill inte vara totalt omöjliga, så vi kan visa upp en sele som vi faktiskt gillar. Den är det enda som får fyra tassar upp. Den har utbytbar dekoration så man kan välja mellan en björn och en blomma. Gulligt tycker vi! Frågan är bara om den passar, för PA:s selar brukar vara för stora för Chanel.

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Husdjur Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0