Våriga jackor

Nu när många vårkollektioner har kommit så längtar jag så mycket efter våren trots att den är närmare metern snö utanför fönstret. Förhoppningsvis så dröjer det inte länge innan det blir mildare ute och snön börjar tina bort.

Idag har jag suktat efter en ny vårjacka till lilla tjejen. Som vanligt så har jag mina små krav så urvalet blir inte jättestort i slutändan och vissa är dessutom svårare att få tag på än andra.

Jackorna hittas hos Posh Puppy Boutique, Le Chien, BaxterBoo och Ruff Ruff Couture.

Jag är lite smått förälskad i allihopa på olika sätt. Innan jag bestämmer mig så måste jag kolla upp möjligheterna att kunna beställa hem dom. Nummer 2, 3 och 4 vet jag att jag kan beställa utan problem, men det är alltid lite krångligt när de inte skickar till Sverige.
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Husdjur Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0