Första nyheterna från Wooflink för i år

Årets första kollektion från Wooflink hittade jag i morse. Den lite rockiga och tuffa stilen passar inte riktigt oss, även om det finns vissa undantag. Vi gillar däremot den fina passformen och att plaggen alltid är välsydda och av bra kvalitet. Bland dom här nyheterna hittar man lite vintage, lite preppy blandat med en dos djurmönstrat och rosetter.

Love You Dress



Melting Hearts Pants.


Wild Thing Carrier.


Sweet Treat Coat.

Jag blev alldeles lycklig när jag hittade den här jackan. Den är precis det jag har letat efter. Söt, lyxig och värmande. Nu väntar jag bara på att The Ritzy Rover ska få den eftersom dom brukar vara billigast och dessutom har de 15% rabatt just nu. Chanel måste bara ha Sweet Treat Coat, även om husse är tjurig och tycker att hon får för mycket.
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Husdjur Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0