The Pet Jetsetter

Bebisar har skötväskor, så nu finns ett motsvarande alternativ till den fyrbente familjemedlemmen. The Pet Jetsetter är en väska som har fack för allt en hund kan behöva under en dag; matskål, vattenskål, vattenflaska, godis, borste och ett stort fack för leksaker, mat, filt med mera. Väskan är perfekt som övernattningsväska eller om man ska på en dagsutflykt.

Jag har länge velat ha en speciell resväska till Chanel och den här är ju bara för söt. Den kan klickas hem för drygt 400 kr om man vill sin hunds namn broderat på (vilket jag såklart skulle vilja). Vi gillar den rosa/creme-färgade mest.

Designern bakom The Pet Jetsetter är Paige Metzger. Hon äger en Sheltie som hon alltid vill ha med sig överallt. Hundens saker brukade hon ha i en ryggsäck, men hon glömde bland saker. Då fick hon idén om en väska med fickor som är dekorativa med ettiketter och den ska vara söt och rolig. Paige tillverkade några väskor och upptäckte att kunderna älskade dom.

Även vi skulle nog tycka hemskt mycket om den. Det finns otroligt dåligt utbud av resväskor till hundar. Min lilla tjej har hur mycket som helst med sig när hon reser, så en egen väska är ett måste.

Kommentarer
Postat av: Becca & Olga

Oj så söta, och paktiska! En sådan skulle jag vilja ha!

2011-01-10 @ 15:33:06
URL: http://sweetolga.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Husdjur Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0