Vår och sommar från FPO

For Pets Only har nu kommit med sin vår- och sommarkollektion och den innehåller precis det vi älskar; rosa, rosetter, volanger och allt är sött som socker. Man kan beställa allt från kollektionen via Posh Pooches. Jag är så glad att lite vårplagg börjar komma nu. Då betyder det att det går åt rätt håll. Sommaren är inte allt för långt borta nu :)

Här är våra favoriter och det mesta är såklart rosa:

Supergulliga selar. Chanel skulle vara så söt i båda två. Dom finns även i andra färger.



Många söta hoodies finns bland vårnyheterna. Båda har volang, rosett(-er) och öron på luvan. Så gulligt!


Vårens tjejigaste väska! Jag tycker att den ser ganska mysig ut och den vore nog perfekt för min lilla prinsessa.


Den här cykelkorgen får fyra tassar upp! Toksöt och riktigt bra med en cykelkorg till hunden. Den har säkerhetskoppel på insidan som fästs i halsbandet eller selen på den fybente.

För att se hela kollektionen, klicka här.
För prisuppgifter så kan man maila Posh Pooches. Just nu känner jag för att beställa allt :)
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Husdjur Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0