Vårens Puppiakatalog

Det kommer nya kollektioner hela tiden nu och det gillar jag såklart. Puppia är ett märke som är "storasyster" till Pinkaholic. Personligen så brukar inte jag gilla Puppia lika mycket som Pinkaholic då det inte riktigt har den söta stilen som jag gillar, men i den här kollaktionen blev jag imponerad av flera plagg. Puppia har många fina selar också, men tyvärr är dom för stora till Chanel.

Vi gillar de söta topparna med matchande tiktrosor, men det är synd bara att Chanel inte kan ha den typen av trosor när hon löper och det är lite onödigt att sätta på henne sådana när hon inte gör det. För oss känns Puppy Love-linnet nästan som ett måste :)

Hela katalogen kan ses här.

Det här skulle vi gärna klicka hem:

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Husdjur Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0