Snart löp-tajm

Det märks väldigt tydligt att det börjar vara dags för Chanel att löpa. Hon försöker "tillverka bebisar" med allt möjligt :P Det är tur att hon bara är sån några veckor per år.

Om det är en gång per halvår som gäller för henne (hon har bara löpt en gång så jag vet inte riktigt) så kommer hon löpa i början på april. Hon har ett par trosor, men hon kommer behöva fler. Löptrosorna från Doggie Design gillar vi väldigt mycket. Dom sitter perfekt på Chanel.

Sedan jag tittade in senast så har det kommit några nya modeller som jag verkligen gillar.

Till alla Doggie Designs trosor finns matchande bikinitopp om man vill att hunden ska ha bikini. Där går gränsen för mig, även om dom är ganska söta. Min vovve badar naken ;)

De svarta gillade jag för att dom var så annorlunda. De flesta är annars oftast någon tjejig färg. De till höger var söta med volang på rumpan. Det finns en matchande klänning i rosa och grönt för den som vill ha det.

Le Chien har tyvärr inte just dom här färgerna, så jag hoppas att dom går att hitta på eBay.
Kommentarer
Postat av: Cruellas sida

bra med tips på trosor! Behövs ju rätt många när de löper.

Jo det är riktigt kul att ha hunden med på resan, man ser tällena från lite andra synvinklar. Än så länge har vi bara rest inom Sverige med hundarna, men funderar på att skaffa pass, skulle vara riktigt kul med en längre tripp!

2011-03-15 @ 22:56:57
URL: http://crllaue.blogspot.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Husdjur Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0