Favoriter i höst

Jag har inte tittat igenom höstens kataloger från Pinkaholic, Puppia och Puppy Angel så noga förr än nu. Vi har beställt en sele från Puppia, men det är allt. Vi kanske beställer något mer senare i höst :)

Puppy Angel verkar gilla nallebjörnar i höst/vinter och det gör även jag. Jag tycker att det är jättesött och skulle gärna ha ett gäng plagg med nallar på Chanel. Här är ett litet urval:
Något som fanns i alla tre kataloger var argyle. Mönstret är så fint och Chanels sele kommer ha det mönstret.
Kommentarer
Postat av: Niki

overallen i rosa var jätte söt, synd att jag inte gillar rosa bara :(

2011-09-16 @ 22:28:42
URL: http://www.finest.se/nikol3tta



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Husdjur Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0