Missat mycket under blogguppehållet

Jag har insett att jag har missat mycket under våren och sommaren då jag har haft tankarna på annat än hundaccessoarer. Det finns mycket att spana in och upptäcka bland nyheterna. Något som jag uppskattade var att se lite nya söta ting från Ruff Ruff Couture. Det är dåligt med svenska återförsäljare av det märket men vill man så kan man alltid göra en beställning från andra sidan Atlanten. Jag har bestämt mig för att en sådan beställning måste bli av i höst/vinter :)
Cupcakes gör mig alltid glad och gör klänningen Rhiannon dress extra söt.
Haley hoodie ser så mjuk och varm ut med sin huva av fuskpäls.
Rosetter, spets och rosa. Det kan inte bli bättre. Tröjan heter Sweet Tooth.
Den här lilla väskan Boho för hunden tycker jag var söt. Den finns även som rosa.
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Husdjur Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0