Nytt från Wooflink

Wooflink är ett märke som jag tycker så mycket om just för att det är så annorlunda mot för många andra. Ikväll hittade jag en del nyheter från WL och jag blev positivt överraskad. Det här är mina favoriter.
En jacka i fuskskinn. Riktigt fin!
Rosa denimjacka. Helt i min smak!
Koppelsetet finns även i andra fäger. Det är synd att jag inte använder halsband på Chanel.
Även om jag inte gillar leopardmönstrat så mycket så tycker jag att den här var riktigt fin.
Den här väskan fick mig att falla pladask. Väskan är helt perfekt, tycker jag.
Kommentarer
Postat av: Fatma - Fatmas.blogg.se

Vem tycker du bar snyggast outfit på New York Fashion Week? :)

Postat av: Johanna

Hej! Undrar vart man köper dessa saker ? Hemsida ?

Mvh Johanna

2011-10-11 @ 01:06:51
Postat av: Areyanna

Super söta! Men jag rekommenderar ändå Juicycouture grejjerna till chihuahuorna=)=)=) Super fina väskor å carriers!!

2012-05-11 @ 19:36:11
URL: http://areeyanna.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Husdjur Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0