Vila i frid

Även något hemskt tråkigt har hänt sedan jag uppdaterade bloggen senast. Chanels "morbror" Tyson (dvs. min mammas hund") har avlidit i början på maj. Han blev 9 år. Troligtvis fick han en propp någonstans eller hjärtinfarkt. Det är den väldigt tråkiga delen med att ha hund. Dom lever ju tyvärr inte så länge.
Jag minns när vi åkte till Skellefteå och hämtade honom. Han var en fin och tillgiven hund, men han var inte riktigt passande för utställningar tyvärr. Han har till och med lyckats bli bästa tik på en utställning :)
Bilden är från i höstas. Chanel och Tyson ligger i hans bädd hos mina föräldrar.
Kommentarer
Postat av: Anna Posh Pooches

Kul att ni är tillbaka :D



Rip lille Tyson :(

2011-09-09 @ 10:47:46
URL: http://poshpooches.blogg.se/
Postat av: Elin

Va tråkigt att höra.. men gu va fin han var! så söt med sina toffsar.



Rip Tyson

2011-09-13 @ 17:19:27
URL: http://fluffmonster.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Husdjur Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0