Nytt från Pet Flys

Jag älskar när jag hittar mail i inkorgen med fina nyheter. Nu har jag längtat ett bra tag efter något nyss hos Pet Flys och nu var det dags. Väskan City Girl finns nu i två nya färger och en ny större storlek. Jag och Chanel har länge suktat efter en City Girl, men det har inte blivit någon.


Rhino Resort och Sir Foxalot är superfina tycker jag, men Rhino Resort är nog lite mera passande för oss. Original-storleken klarar 5,5 kg och är 40 cm lång, men den nya större storleken klarar 7,5 kg och är 44 cm lång. Vi klarar oss gott och väl med den mindre storleken som tur är.

Efter att jag skaffade en Pet Flys-väska till Chanel så är jag helt såld. Den är supersöt, Chanel trivs verkligen i den och kvaliteten är underbar, så nu vill vi absolut ha fler :)
Kommentarer
Postat av: Julia

Hej!

Å, vad fin väskan är. Vill köpa en med till min chihuahua och har någa frågor som du kanske kan svara mig på via min mail?

1) Vad kostade väskan i den mindre storleken ink. frakt?

2) Betalningssätt?

3) Finns den och köpa på någon svensk sida ist för på Pet Flys?

4) Leveranstid ca?



Tack



Mvh

Julia

2010-09-12 @ 20:53:07



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Husdjur Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0