Snart dax att bli somrigt kopplad

Inför våren och sommaren så står nya selar i somriga färger på önskelistan. Vi vill såklart ha matchande koppel också. Både jag och husse är mer än måttligt irriterade på rullkopplet från Oops! My Dog, så i framtiden kommer vi bara att använda oss av rullkoppel från Flexi då de i alla fall har bättre kvalitet.

Inför vintern köpte vi en sele från Pinkaholic och den är riktigt bra; lätt att sätta fast/ta av och Chanel kan röra sig obehindrat. Den selen har päls på insidan och det fungerar ju inte i sommarvärmen, så nu behövs ett nya.

Beställningen för selarna måste ju vara inne innan den 31:a januari, så jag måste skynda mig att bestämma mig för om det blir dom eller inte. Dessutom kanske det blir något mer. Husse är lite negativ till att jag köper mer saker till henne eftersom jag tydligen har lagt 6 500 på hennes på mindre än ett år, men matte tycker att Chanel behöver lite nytt inför våren.

Den svåraste att matcha är den prickiga selen för den rosa färgen är så speciell, så jag tror att vi får satsa på ett vitt koppel till.

Selar:
Sprinkles Flirt Harness (den blåa vill vi ha)
Florece Pinka Harness
Naava Flirt Harness
Polka Dot Jacket (en modell från äldre kollektioner som är på rea hos Doggie nu)


Koppel:
Flexi Color - Blå
Flexi Black & White - Ornament
Flexi Elegance - Mother Pearl
Flexi Hawaii - Gul
Flexi Color - Lila

Alla koppel hittas hos Doggie, förutom modellen Elegance som finns hos Barky Hundshop för bara 155 kr.
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Husdjur Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0